Followers

Tuesday, December 4, 2012

Mengapa Shaklee Collagen Powder Yang Patut Jadi Pilihan?

Shaklee Collagen Powder
" Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan"

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg propietari RSS (RED Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan Sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Shaklee menambahkan 7 ramuan yang aktif untuk meningkatkan keberkesanan kolagen.Tujuh bahan utamanya ialah:
  • RSS Collagen dari Sisik Ikan Merah - sisik ikan merah ialah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi dan pencemaran yang lebih kecil berbanding dengan kolagen binatang.

  • Ekstrak biji benih Camellia japonica - mengandungi asid oleik iaitu sejenis emolien kulit dan pelembab yang unggul, dan bahan antioksida semulajadi Isoflavon yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas.

  • Ektrak Pfaffia - juga digelar ginseng Brazilyang bila digabungkan dengan biji Camellia japonica dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik. Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan membuatkan kulit lembut, lembab dan rata.

  • Elastin dari kolagen ikan - elastin dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun apabila dicubit. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal.

  • Vitamin C dan Vitamin B - Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen dan melawan radikal bebas yang merosakkan kulit. Manakala Vitamin B terlibat dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel.

  • Ekstrak kerang-kerangan - Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembabkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

  • Lactobasilus acidofilus - ialah sejenis bakteria baik yang membantu mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semula sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen.


Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Anda berminat ingin mencuba Shaklee Collagen Powder yang hebat ini?
Boleh hubungi saya di :
Email : roslina.arshad76@gmail.com
SMS : 013-6417801

No comments:

Post a Comment