Followers

Sunday, July 7, 2013

Bulan Nyah Toxin...

Mmmm...tinggal beberapa hari sahaja lagi umat Islam diseluruh dunia akan menunaikan Rukun Islam yang ke-4 iaitu berpuasa di bulan Ramadhan. Selama ni kita asyik duk makan suka hati jer tanpa fikir buruk baiknya. Maka pada bulan Ramadhan ini lah kita boleh mengawal segala nafsu makan kita yang buruk tu...btul tak??? Tapi tak semua orang jawab boleh kan...sebab bila pergi bazar ramadhan jer, selera makan membuak-buak. Semua benda nak beli...sudahnya tak habis dan membazir. Jadi sama-samalah kita menjaga kesihatan kita pada bulan baik yang penuh barakah ini.

Ramai yang bertanya-tanya, vitamin apakah yang sesuai untuk berpuasa. Shaklee menawarkan pelbagai jenis vitamin untuk keperluan anda sewaktu seharian berpuasa dan selepas berbuka. Sebenarnya kesemua vitamin ini, bukannya untuk waktu bulan puasa sahaja tetapi anda boleh makan bila-bila masa sahaja. Boleh juga diambil untuk menunaikan haji dan umrah. Maknanya ia fleksibel tapi cumanya sewaktu berpuasa ni, kita mahu badan kita sihat cergas siang dan malam supaya kita dapat menunaikan ibadah puasa dan ibadah-ibadah lain dengan sempurna kerana pahala pada bulan ini berlipat kali ganda daripada hari-hari biasa. Anda mahu badan anda sihat dan menunaikan ibadah dengan sempurna? Sudah tentu kan...


Kesemua set di atas ini cumalah cadangan semata-mata. Anda berhak untuk memilih sendiri mana-mana vitamin mengikut keperluan anda dan keluarga. Ia sesuai untuk semua golongan terutama ibu hamil, ibu menyusu, warga emas dan kanak-kanak. Dapatkan nasihat daripada pengedar anda terlebih dahulu sebelum membelinya. Selamat berpuasa dan sihat bersama Sahklee..


Hubungi saya Roslina Mohd Arshad di:
013-46417801 @
email : roslina.arshad76@gmail.com
untuk pesanan atau konsultasi percuma.

No comments:

Post a Comment